top of page
Keresés

Szívből jövő ajánlás

Frissítve: 2021. máj. 11.


Már a vállalkozás indulásától terveim között szerepelt, hogy megosszam veletek milyen magyar vállalkozásoktól szerzem be az alapanyagokat és miért.  Had kezdjem most a listát a Splendid Yarn-al.

A legújabb szerzemények :)
Tavaly nyáron bukkantam rájuk a neten, amikor megfelelő zsinórt kerestem a nyári tornazsákok elkészítéséhez, de nem találtam jó minőséget elérhető áron. Róluk kiderült, hogy újrahasznosított anyagból készült zsinórfonalakat forgalmaznak, aminek én rettentően örültem, hiszen vállalkozásom egyik alappillére a fenntarthatóság.

Rendeltem is tőlük rögtön 10 tekercs fonalat, mert mesés színűek voltak és azt hiszem, valami akció is volt így… A nyáron még magánszemélyként mentem hozzájuk átvenni a csomagom, belőlük táskákat kezdtem készíteni gyakorlásból. Az átvételnél valamiért tévesen azt hittem, egy üzletbe érkezek majd a címen ahol tudok kártyával fizetni. Kellemetlenül éreztem magam, mert nem volt nálam kézpénz de hihetetlenül rugalmasan kezelték a helyzetet, semmi probléma nem volt és rögtön felajánlották, hogy majd elutalom otthonról! 


Mérhetetlenül jól esett ez a gesztus, és az, hogy ilyen őszinte bizalmat szavaztak nekem! Csodás napom volt, a fonalak pedig szuper minőségűek! Köszi nektek, így tovább, a továbbiakban vállalkozóként is csak tőletek fogok rendelni!
Ha szeretnétek ti is szétnézni náluk: https://splendidyarn.hu/ 




12 megtekintés0 hozzászólás
  • Instagram
  • TikTok
  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Spotify
  • Pinterest
bottom of page