top of page
Keresés

Kedves történet szegeden

Januárban úgy döntöttem, szeretném itt Szegeden is megmutatni termékeimet nektek, hiszen amellett, hogy alkalmazkodnunk kell a jelenlegi helyzethez és mindenki webshopot csinál, én egyszerűen azt érzem, nem csak azért akartam vállalkozó lenni, hogy elkészíthessem és eladhassam a termékeim – én normál körülmények között abszolút a személyes találkozások híve vagyok.

Amikor egy vásárban vagy piacon kérdésetek van egy termékkel kapcsolatban és személyesen tudjátok feltenni én pedig megválaszolni, az azért merőben más mint egy email, valljuk be. 

Öröm veletek beszélgetni, - szinte minden alkalommal tanulhatok valamit – a visszajelzéseitekből, a kritikákból főleg, hisz ez által fejlődök én is, hiszen egy rövid beszélgetés alkalmával is értékes embereket ismerhetünk meg. De én is szoktam ám a másik oldalon állni. Így történt ez januárban a Szeged Plázában a vasárnapi Bödön Piacon.

 Úgy indultam útnak, hogy szeretnék vásárolni valami igazán egyedi és szép dolgot, támogatva egy kézművestársam mindennapjait a jelenlegi helyzetben. 

Terveim között az is szerepelt, hogy rá tudjak esetleg kérdezni, hogyan is árulhatnék én velük együtt. Sági Évi standjához érkeztem, rögtön tudtam, hogy tőle fogok vásárolni, mert gyönyörű kerámia gombokat is találtam nála, amit egy limitált kollekció elkészítéséhez szeretnék felhasználni, megmutatva, hogy mi kézművesek támogathatjuk egymás munkáját oly módon is, hogy a közös produktum még több értéket adjon nektek J

Évi segített nekem eligazodni, gyönyörű termékeket készít, látogassátok meg az ő standját is legközelebb ha a Bödön-ön jártok – vagy nézzetek szét a honlapján! /www.keramiabuturgomb.hu/  

21 megtekintés0 hozzászólás
  • Instagram
  • TikTok
  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Spotify
  • Pinterest
bottom of page